Zklamání z cestovky.

23. září 2011 v 17:15 | Enili

S Kovoturem na dovolenou ano nebo ne?
Před několika dny jsem se vrátila z překrásné dovolené z Chorvatska.
Ráda bych se s vámi podělila o své zážitky a postřehy. Vždy jsou věci, které nás nadchnou, ale jsou i takové, které nás vyloženě vytáčí. A na dovolené je to jistě každý chápe nežádoucí . Destinace Cerkvenica je opravdu krásná část přímoří v Chorvatsku s krásným hotelem OMORIKA, který je dominantou pobřeží, velmi krásně zasazený do skalnaté stráně nad mořem. Má jen jednu vadu - nebyli jsme v něm ubytováni.
Ze slibu pokoje v hotelu s výhledem na moře zbyl výhled do kmene silného stromu, těsně před okny pokoje třípatrové budovy. No dobrá, alespoň jsem měla stín v poledních hodinách, ale co nemohu a nechci přejít jen tak je naprostá lhostejnost personálu k úklidu na pokojích. Vynesli pouze koš. To byla jejich denní činnost. O výměně alespoň ručníků nemůže být řeč. Pokoje byly v tak dezolátním stavu, že když jsem chtěla otevřít jediný šuplík na pokoji, zůstala mi v ruce celá deska. Po usednutí na postel se pode mnou tato sklopila jak domeček s karet . Bála jsem se již na cokoliv sáhnout, abych v zápětí nemusela běžet do přízemí volat někoho z personálu a žádat o opravu.
Naprosto nepochopitelné pro nás bylo upozornění, že musíme opustit ,,hotel" ráno v 8.00 hod.,odjezd našeho autobusu bude v 21.00 hod. Dostali jsme pouze snídani a pak i s malými dětmi bychom neměli kam jít a možnost osprchovat se před cestou žádná. Vzbouřili jsme se a vyžádali si alespoň pro malé děti jeden společný pokoj, kde si mohly odpočinout prospat se. My se tam potom všichni v jedné prťavé spršce postupně sprchovali. Úžasné podmínky….
Já jsem člověk skromný, ale bylo tam opravdu většina lidí, kteří byli skutečně naštvaní a zařekli se, že s KOVOTUREM už nikdy nikam nejedou. Je to opravdu škoda. Ta země je úžasná a dovolená by to byla krásná kdyby…Vždyť peníze, které nás to stálo, nám taky nevyrostly na stromě. Když jsme hovořili s lidmi s krásného hotelu OMORIKA, zjistili jsme, že jsou tam za stejné peníze jako my.
Ano, chci do CHORVATSKA znovu, ale s jinou cestovkou.
Hotel OMORIKA

Zařízení pokoje + terasa

Výhled z okna

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 eva eva | 23. září 2011 v 17:24 | Reagovat

mělas tam dat hlavně fotku te nadherne terasy....ta byla na pobliti...ubohost

2 Jarka Jarka | Web | 23. září 2011 v 17:44 | Reagovat

Cestovku Kovotur, ani neznám. Ono je asi lepší jezdit na dovolenou z cetovkami většími a známějšími, které sice mohou být o něco dražší, ale jsou zárukou příjemného pobytu. Snad vám to všem nepokazilo dovolenou natolik, aby jste na ni, ve špatném vzpomínali.

3 Vlasta Vlasta | Web | 23. září 2011 v 18:52 | Reagovat

Emilko, je to s cestovkami potíž. My jsme dlouhá léta jezdili do Chorvatska do ubytování v soukromí. Teď když už jezdíme s manželem sami byli jsme dvakrát s cestovní kanceláří Kellner z Písku, spokojenost maximální, letos jsme byli na Istrii u Rovinje, ale fotky jsi určitě viděla. Všechno co cestovka slibovala v hotelu bylo a navíc ještě fungl nová klimatizace a nápoje k večeři v ceně!
Ten problém s vyklizením pokoje v dopoledních hodinách je všude stejný, ale zase musíme brát ohled na nové účastníky, autobusy mnohdy přijíždějí kolem páté ráno a než se pokoje uklidí a zprovozní je odpoledne,my jsme měli odejít do 10.00 ale mnozí odcházeli i kolem poledne.
Podívej se na stránky téhle cestovky, já ji každému vřele doporučuji a už se těším na příští léto :-)

4 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 24. září 2011 v 19:25 | Reagovat

Cestovky jsou různé my cestujeme s EXIM TURS a pak VÍTKOVICE TURS. Dovolenou v Chorvatsku moc nedoporučuji, stále je tam draho a za dost peněz nejsou tak perfektní služby jako v Turecku. Tam si hosta váží a ne jako v Chorvatsku tam se dívají na nás z vrchu. Moře je tam sice krásnější, ale za ty hříšné peníze tak to raděj do Turecka a inclusiv :-)

5 Míša Míša | E-mail | Web | 10. prosince 2013 v 12:36 | Reagovat

Chce to zvolit větší a kvalitnější cestovku, jenom tak dopadla dovolená Sharm el Sheikh podle mých představ

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.